keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Unelmia unelmien perään

Kylläpäs eilen tuli hirvee myräkkä!
Rakeita
Ensin aurinko paistoi ja oli yli 20 astetta lämmintä, sitten yhtäkkiä vettä tulee kaatamalla ja joka puolella jyrisee. Hetken kuunneltua ja ikkunasta ulos kaateltuani tajusin, että sieltä tulee rakeita. Raketia tuli todella kovalla voimalla alas hetken aikaa. Loppu ehtoon kyllä satoi vettä, ukkonen ei tosin kauaa jaksanu jyristä. ONNEKSI! Joskus haluaisin ottaa kyllä salamasta kuva, vähän on vaan haasteellista. Haasteellisemmaks tästä tekee sen, että pelkään tosiaan sitä ukkosta. En mielelläni mene ulos tai edes ikkunan lähelle hirmusen ukkosen aikana. Tämä tarkottaa vaan yhtä asiaa, mä tuun vielä voittamaan mun pelkoni! 
Onko teillä jotain pelkoja minkä ootte päättäneet voittaa?





Siirrytäänpäs vaivihkaa toiseen aiheeseen, unelma asunto/unelmatalo. Mulla on nyt hetken aikaa ollut taas muuttamisen himo. Se himo vain tulee jostain. Enkä mä keksi mitään järkevää syyytä muuttaa pois. Entä jos oonkin kyllästynyt tähän asuntoon? Jos mun mielestä täällä onkin liian ahdasta? Ei, mun mielestä tää on täydellinen asunto meille tällä hetkellä ja vielä täydellisellä paikallakin.
Mun unelmatalo on rauhallisella paikalla, lähellä luontoa.







Mun unelmatalossa olisi  ainakin 4-5 huonetta, 2 vessaa, kylpyhuone ammeella, sauna, kodinhoitohuone. Pihassa pieni uima-allas. Sisutuksessa olisi käytetty esimerkiksi vihreää, ruskea, punaista.







Sellanen olis mun unelmatalo. Millanen sun on?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti